Kérdések és válaszok
Üzemeltetünk hagyományos üzletet?
Nincs fizikai boltunk. Csak rendelésre történő értékesítést végzünk.
Hogyan adhatok le rendelést?
A megrendelést leadhatja weboldalunkon saját fiókot létrehozva, vagy bejelentkezés nélkül, vendégként vásárolva. Egy másik módja a telefonos kapcsolatfelvétel ügyfélszolgálatunkkal, aki az Ön nevében dolgozza fel a megrendelést, és minden szükséges információt megad a termékekről. Ügyfélszolgálatunk hétfőtől péntekig 8:00-16 :00 óráig elérhető a +3696884091 telefonszámon.
Tudom-e törölni a rendelésemet?
A rendelést akkor tudja törölni, ha még nem került csomagolásra. Ehhez vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Ha a rendelést már csomagolta a raktárunk, sajnos a törlés már nem lehetséges.
Mikor kapom meg a rendelés visszaigazolását?
A rendelés visszaigazolása e-mailben kerül elküldésre közvetlenül a rendelés leadása után.
Mennyi idő alatt érkezik meg a csomagom?
A csomagokat legfeljebb 24 órán belül küldjük el Lengyelországból, és a rendelés néhány napon belül megérkezik hozzád. A várható szállítási időt a termékoldalon a Kosárba helyezés gomb alatt és a Kosár oldalon találja az egyes szállítási módokhoz.
Ingyenes a szállítás?
A boltunkban a szállítás ingyenes 27 000 HUF összeg felett.
Vissza lehet küldeni a webáruházunkban vásárolt terméket?
Természetesen. Minden vásárlónknak 30 nap áll rendelkezésére a csomag átvételétől számítva, hogy visszaküldje a nálunk vásárolt terméket, kivéve a bugyikat és harisnyákat. A visszaküldött terméket elegendő a kitöltött visszaküldési űrlappal és a teljes címkékkel együtt postázni a címünkre.
A termékeknek olyan állapotban kell visszaérkezniük, ahogy megkapták őket. Nem lehetnek rajtuk használati nyomok (parfüm illata, foltok, mosás vagy smink nyomai).
A termékek és az adatok ellenőrzése után a vásárlás összegét legfeljebb 14 napon belül visszautaljuk a vásárló által megadott bankszámlaszámra.
A visszaküldési eljárás teljes leírását itt találja:https://mdr24.hu/content/6-visszaterites-es-csere
Milyen címre kell visszaküldeni a visszaküldött termékeket?
A visszaküldött termékeket kérjük, küldje el a következő címre:
Paxy – Pastan
9012 - Győr
Koronczói út 01628/9 hrsz. (DPD DEPO)
Lehet cserélni a webáruházunkban vásárolt terméket?
Igen, a webáruházunkban vásárolt terméket kicserélheti, amennyiben az megfelel a visszaküldési feltételeknek. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a csere lebonyolításához.
Visszaküldhetek több megrendelésből származó termékeket egy csomagban?
Igen, egy csomagban visszaküldheti több rendelésből származó terméket. Ebben az esetben kérjük, hogy a visszaküldött termékekkel együtt csatolja az összes visszaküldési űrlapot a megfelelő rendelésekről.
A visszaküldés díjköteles?
A termék visszaküldése saját költségére történik. A szállítási költségeket csak akkor térítjük vissza, ha a reklamációt elfogadták.
Mi a teendő, ha sérült vagy hibás terméket kaptam?
Ilyen esetben kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a +3696884091 telefonszámon vagy e-mailben az info@mdr24.hu címen, és mi megtaláljuk a legjobb megoldást a helyzetre.
Mennyi idő alatt történik meg a visszatérítés?
A visszatérítés legkésőbb 14 napon belül történik a visszaküldött termék megérkezését követően.
Hogyan vannak mérve a termékek az ajánlatunkban?
Minden termék adatlapján megtalálható egy egyedi mérettáblázat, amely az adott modellhez tartozik. A ruhák lapos felületen, simán mérve vannak, nem pedig a testen. Ha a termék mérettáblázatában egy adott testrész körméretéhez tartozó érték intervallumot talál, például 120 cm-127 cm, az azt jelenti, hogy a legkisebb érték a termék laposan kiterítve mért mérete, míg a legnagyobb érték a termék megnyújtott mérete.
A kínálatunkban szereplő méretek kisebbek vagy nagyobbak a szokásosnál?
Erre a kérdésre nem lehet egyértelmű választ adni. A termékek méretei nem egységesek, és eltérhetnek a különböző gyártók esetében. A megfelelő termék kiválasztásakor mindig az egyedi mérettáblázatot kell figyelembe venni.
Ha már vásároltam az MDR-nél, és a méret megfelelő volt, akkor minden következő termék ugyanabban a méretben is megfelelő lesz?
Nem. Minden termékhez egyedi mérettáblázat tartozik, amelyet mindig figyelembe kell venni. A termékek méretei nem egységesek, és eltérhetnek más gyártók esetében.
Kaphatok további információt egy adott termék méreteiről, ha azok nincsenek feltüntetve a mérettáblázatban?
Természetesen. Ha szükséged van a termék például a szárak vagy ujj hosszának méreteire, egyszerűen vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal: e-mailben az info@mdr24.hu címen, vagy telefonon a +3696884091 számon, és mi külön kérésedre lemérjük.
Külön megrendeléseket is teljesítünk?
Nem. Az ajánlatunkban szereplő termékek külső gyártóktól származnak. Nincs saját varrodánk, ezért nincs befolyásunk a bemutatott modellek hosszára, szélességére vagy színére.
Mennyi időt kell várnom egy méretre, amely jelenleg nem elérhető a kínálatban?
Nem minden termék elérhető folyamatosan a gyártónál. Ha érdeklődik egy konkrét modell iránt, hívja ügyfélszolgálatunkat, és érdeklődjön, hogy lehetséges-e annak beszerzése. Kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a +3696884091 telefonszámon, hétfőtől péntekig 8:00 és 16:00 között.
Kínálatunkban megtalálható férfi és gyermekruha is?
Nem, az MDR boltban csak női ruházat található, 44-es és 64-es méret között.
Kínálatunkban találhatóak cipők és zoknik?
Nem, nem kínálunk cipőket és zoknikat.
Kaphatok számlát a megvásárolt termékről?
Igen. Kérjük, a rendelés leadása után küldje el a számlázási adatokat e-mailben az info@mdr24.hu címre.
Hogyan használhatom a kedvezménykódot?
Egyszerűen a rendelés leadásakor írja be a kódot a kosárban a "Promóciós kód" mezőbe, majd kattintson a "Használom" gombra.
Használhatok egyszerre több kedvezménykódot?
Egy rendelés során csak egy kedvezménykódot használhat.
Be kell írnom a kedvezménykódot a kosárba?
Igen, ha a kedvezménykódot nem írja be a kosárba, akkor a termék normál ára lesz érvényes.
Mit tegyek, ha nem működik a kedvezménykód?
Számos oka lehet ennek, legvalószínűbb, hogy a kód hibás, lejárt, vagy már fel lett használva (egyszeri felhasználású kódok esetén). Ha a kosárban nem jelenik meg a hiba okát magyarázó információ, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a következő telefonszámon: +3696884091, vagy e-mailben a következő címen: info@mdr24.hu
Hogyan iratkozhatok fel a hírlevélre?
A hírlevélre való feliratkozást megtalálhatod a menüsáv jobb oldalán és az oldal alján található banneren. Ha problémád van a megtalálásával, itt van egy közvetlen link: https://mdr24.hu/content/49-regisztralj A feliratkozás után e-mailben megkapod az egyszeri 10%-os kedvezménykódot a mdr24.hu boltban való vásárláshoz.
Hogyan iratkozhatok le a hírlevélről?
A hírlevél feliratkozásról a hírlevél minden egyes példányában található leiratkozó linken keresztül iratkozhatsz le. Ezen kívül kérésedet e-mailben is elküldheted az alábbi címre: info@mdr24.hu