Ładowanie

Kérdések és válaszok 

Üzemeltetünk hagyományos üzletet? 

Nincs fizikai boltunk. Csak rendelésre történő értékesítést végzünk. 

Hogyan adhatok le rendelést? 

A megrendelést leadhatja weboldalunkon saját fiókot létrehozva, vagy bejelentkezés nélkül, vendégként vásárolva. Egy másik módja a telefonos kapcsolatfelvétel ügyfélszolgálatunkkal, aki az Ön nevében dolgozza fel a megrendelést, és minden szükséges információt megad a termékekről. Ügyfélszolgálatunk hétfőtől péntekig 8:00-16 :00 óráig elérhető a +3696884091 telefonszámon. 

Tudom-e törölni a rendelésemet? 

A rendelést akkor tudja törölni, ha még nem került csomagolásra. Ehhez vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Ha a rendelést már csomagolta a raktárunk, sajnos a törlés már nem lehetséges. 

Mikor kapom meg a rendelés visszaigazolását? 

A rendelés visszaigazolása e-mailben kerül elküldésre közvetlenül a rendelés leadása után. 

Mennyi idő alatt érkezik meg a csomagom? 

A csomagokat legfeljebb 24 órán belül küldjük el Lengyelországból, és a rendelés néhány napon belül megérkezik hozzád. A várható szállítási időt a termékoldalon a Kosárba helyezés gomb alatt és a Kosár oldalon találja az egyes szállítási módokhoz.

Ingyenes a szállítás? 

A boltunkban a szállítás ingyenes 27 000 HUF  összeg felett. 

Vissza lehet küldeni a webáruházunkban vásárolt terméket? 

Természetesen. Minden vásárlónknak 30 nap áll rendelkezésére a csomag átvételétől számítva, hogy visszaküldje a nálunk vásárolt terméket, kivéve a bugyikat és harisnyákat. A visszaküldött terméket elegendő a kitöltött visszaküldési űrlappal és a teljes címkékkel együtt postázni a címünkre. 

A termékeknek olyan állapotban kell visszaérkezniük, ahogy megkapták őket. Nem lehetnek rajtuk használati nyomok (parfüm illata, foltok, mosás vagy smink nyomai). 

A termékek és az adatok ellenőrzése után a vásárlás összegét legfeljebb 14 napon belül visszautaljuk a vásárló által megadott bankszámlaszámra. 

A visszaküldési eljárás teljes leírását itt találja:https://mdr24.hu/content/6-visszaterites-es-csere 

Milyen címre kell visszaküldeni a visszaküldött termékeket? 

A visszaküldött termékeket kérjük, küldje el a következő címre: 

Paxy – Pastan 

9012 - Győr 

Koronczói út 01628/9 hrsz. (DPD DEPO) 

Lehet cserélni a webáruházunkban vásárolt terméket? 

Igen, a webáruházunkban vásárolt terméket kicserélheti, amennyiben az megfelel a visszaküldési feltételeknek. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a csere lebonyolításához. 

Visszaküldhetek több megrendelésből származó termékeket egy csomagban?  

Igen, egy csomagban visszaküldheti több rendelésből származó terméket. Ebben az esetben kérjük, hogy a visszaküldött termékekkel együtt csatolja az összes visszaküldési űrlapot a megfelelő rendelésekről. 

A visszaküldés díjköteles? 

A termék visszaküldése saját költségére történik. A szállítási költségeket csak akkor térítjük vissza, ha a reklamációt elfogadták. 

Mi a teendő, ha sérült vagy hibás terméket kaptam? 

Ilyen esetben kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a +3696884091 telefonszámon vagy e-mailben az info@mdr24.hu címen, és mi megtaláljuk a legjobb megoldást a helyzetre. 

Mennyi idő alatt történik meg a visszatérítés? 

A visszatérítés legkésőbb 14 napon belül történik a visszaküldött termék megérkezését követően. 

Hogyan vannak mérve a termékek az ajánlatunkban? 

Minden termék adatlapján megtalálható egy egyedi mérettáblázat, amely az adott modellhez tartozik. A ruhák lapos felületen, simán mérve vannak, nem pedig a testen. Ha a termék mérettáblázatában egy adott testrész körméretéhez tartozó érték intervallumot talál, például 120 cm-127 cm, az azt jelenti, hogy a legkisebb érték a termék laposan kiterítve mért mérete, míg a legnagyobb érték a termék megnyújtott mérete. 

A kínálatunkban szereplő méretek kisebbek vagy nagyobbak a szokásosnál? 

Erre a kérdésre nem lehet egyértelmű választ adni. A termékek méretei nem egységesek, és eltérhetnek a különböző gyártók esetében. A megfelelő termék kiválasztásakor mindig az egyedi mérettáblázatot kell figyelembe venni. 

Ha már vásároltam az MDR-nél, és a méret megfelelő volt, akkor minden következő termék ugyanabban a méretben is megfelelő lesz? 

Nem. Minden termékhez egyedi mérettáblázat tartozik, amelyet mindig figyelembe kell venni. A termékek méretei nem egységesek, és eltérhetnek más gyártók esetében. 

Kaphatok további információt egy adott termék méreteiről, ha azok nincsenek feltüntetve a mérettáblázatban? 

Természetesen. Ha szükséged van a termék például a szárak vagy ujj hosszának méreteire, egyszerűen vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal: e-mailben az info@mdr24.hu címen, vagy telefonon a +3696884091 számon, és mi külön kérésedre lemérjük. 

Külön megrendeléseket is teljesítünk? 

Nem. Az ajánlatunkban szereplő termékek külső gyártóktól származnak. Nincs saját varrodánk, ezért nincs befolyásunk a bemutatott modellek hosszára, szélességére vagy színére. 

Mennyi időt kell várnom egy méretre, amely jelenleg nem elérhető a kínálatban? 

Nem minden termék elérhető folyamatosan a gyártónál. Ha érdeklődik egy konkrét modell iránt, hívja ügyfélszolgálatunkat, és érdeklődjön, hogy lehetséges-e annak beszerzése. Kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a +3696884091 telefonszámon, hétfőtől péntekig 8:00 és 16:00 között. 

Kínálatunkban megtalálható férfi és gyermekruha is? 

Nem, az MDR boltban csak női ruházat található, 44-es és 64-es méret között. 

Kínálatunkban találhatóak cipők és zoknik? 

Nem, nem kínálunk cipőket és zoknikat. 

Kaphatok számlát a megvásárolt termékről? 

Igen. Kérjük, a rendelés leadása után küldje el a számlázási adatokat e-mailben az info@mdr24.hu  címre. 

Hogyan használhatom a kedvezménykódot? 

Egyszerűen a rendelés leadásakor írja be a kódot a kosárban a "Promóciós kód" mezőbe, majd kattintson a "Használom" gombra. 

Használhatok egyszerre több kedvezménykódot? 

Egy rendelés során csak egy kedvezménykódot használhat. 

Be kell írnom a kedvezménykódot a kosárba? 

Igen, ha a kedvezménykódot nem írja be a kosárba, akkor a termék normál ára lesz érvényes. 

Mit tegyek, ha nem működik a kedvezménykód? 

Számos oka lehet ennek, legvalószínűbb, hogy a kód hibás, lejárt, vagy már fel lett használva (egyszeri felhasználású kódok esetén). Ha a kosárban nem jelenik meg a hiba okát magyarázó információ, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a következő telefonszámon: +3696884091, vagy e-mailben a következő címen: info@mdr24.hu 

Hogyan iratkozhatok fel a hírlevélre? 

A hírlevélre való feliratkozást megtalálhatod a menüsáv jobb oldalán és az oldal alján található banneren. Ha problémád van a megtalálásával, itt van egy közvetlen link: https://mdr24.hu/content/49-regisztralj A feliratkozás után e-mailben megkapod az egyszeri 10%-os kedvezménykódot a mdr24.hu boltban való vásárláshoz. 

Hogyan iratkozhatok le a hírlevélről? 

A hírlevél feliratkozásról a hírlevél minden egyes példányában található leiratkozó linken keresztül iratkozhatsz le. Ezen kívül kérésedet e-mailben is elküldheted az alábbi címre: info@mdr24.hu