Wykryliśmy, że korzystasz z przestarzałej wersji przeglądarki internetowej Internet Explorer.

Strona może działać niepoprawnie.


Zalecamy pobranie i zainstalowanie nowej przeglądarki np. Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, albo innej kompatybilnej z nowoczesnymi standardami tworzenia sieci WWW.


Kliknij jedną z poniższych ikon, aby przejść do strony pobierania nowej przeglądarki.

Pobieranie przeglądarki odbywa się na stronie producenta i jest bezpieczne i darmowe.


Gyakran ismételt kérdések:

1. Varsóban vagy egy másik városban üzemeltetünk papírboltot?

Nem. Csak postai rendeléssel értékesítünk. Néhány vásárló a varsói Żelazna utcában található butikra asszociál, azonban az üzlet választéka eltér az általunk bemutatottól.

2. Hogyan adhatok le rendelést?

Weboldalunkon saját fiók létrehozásával vagy vendégként történő vásárlással adhat le megrendeléseket. Sokkal egyszerűbb megoldás, ha felhívja tanácsadóinkat, akik az Ön nevében feldolgozzák a megrendelést, és megadják a szükséges információkat a termékekről: 531 149 531.

3. Tényleg 24 órán belül megérkezik hozzám a csomag?

Ha a termék elérhető a raktárunkból, a rendelés 16 óráig történik, utánvétes fizetéssel vagy a Przelewy24 rendszeren keresztül történő fizetéssel - IGEN! A megrendelt termékeket a következő munkanapon kézbesítjük Önnek. Kivételes esetekben a csomag kézbesítésének időpontja 1-2 nappal későbbre tolódhat, kizárólag a futárcéggel kapcsolatos okok miatt , pl. a karácsony előtti időszakban.

4. Visszaküldhetem az internetes áruházunkban vásárolt termékeket?

Természetesen. Minden vásárlónak a csomag átvételétől számított 30 nap áll rendelkezésére, hogy visszaküldje a butikunkban vásárolt árut, kivéve a bugyikat és harisnyákat. Mindössze annyit kell tennie, hogy visszaküldi a visszaküldött termékeket a címünkre a kitöltött visszaküldési űrlappal, a címkékkel és a nyugtával együtt.
A termékeket abban az állapotban kell visszaküldeni, ahogyan azokat kiszállították. Nem lehetnek használatra utaló jelek (parfümszag, foltok, mosásnyomok vagy smink).
A termékek és a vásárló adatainak ellenőrzése után a vásárlásért járó pénzt 14 napon belül visszaküldik a vásárló által megadott számlaszámra.

5. Cserélhetem az online áruházunkban vásárolt termékeket?

Természetesen. A termék átvételétől számított 30 napon belül kicserélheti azt ugyanarra a termékre, más méretben, színben vagy bármely más termékre a kínálatunkból. Az egyetlen feltétel a termék elérhetősége a weboldalunkon. A csere opció nem érvényes csak a bugyikra és harisnyanadrágokra

6. Hogyan küldhetem vissza a terméket?

Küldje vissza nekünk a terméket a Poczta Polska (Lengyel Posta) postai úton a kézbesítéstől számított 30 napon belül a blokk és a kitöltött visszaküldési űrlap kíséretében

7. Visszavihetem a terméket személyesen a Modne Duża Rozmiarów cég címére?

Nem. A termékek visszaküldése és cseréje csak postai úton lehetséges.

8. Felpróbálhatok ruhákat, vásárolhatok vagy átvehetek egy rendelést a varsói Żytnia utcai Modne Duża Rozmiary üzlet raktárában?

Nem. Csak postai rendeléssel értékesítünk.

9. Megvárhatja-e a futár, amíg felpróbálom a terméket, és ha nem megfelelő, akkor automatikusan átveheti azt?

Nem. Ha cserét vagy visszaküldést szeretne, kérjük, írjon e-mailt vagy hívja fel cégünket kontakt@modneduzerozmiary.pl / 531 149 531.

10. Megválaszthatom a szállítás időpontját?

Sajnos nem. A kézbesítés napján minden Ügyfél SMS-t kap a csomag tervezett kézbesítési időpontjáról, a futár elérhetőségéről és arról, hogyan halaszthatja el a csomag kézbesítését, ha aznap nem tudja átvenni.

11. Hogyan mérik a kínálatunkban szereplő termékeket?

Minden termékkártyán a modellnek megfelelő egyedi mérettáblázatot talál. A ruhák mérése egyenes felületen történik , nem pedig a figurán. Ha egy terméknél egy adott testrész kerületét a mérettáblázatban a méretektől a méretig tartomány formájában írják be, pl. 120 cm-127 cm, ez azt jelenti, hogy a legkisebb érték a terméket síkban, a legnagyobb érték pedig a terméket nyújtás után határozza meg.

12. Az ajánlatunkban szereplő méretek alul- vagy túlértékeltek?

Erre a kérdésre nem lehet egyértelműen válaszolni. A termékméretek nem egyformák, és gyártónként eltérőek lehetnek. A termék kiválasztásakor mindig tekintse meg az egyedi mérettáblázatot.

13. Ha már vásároltam az MDR-ben és a méret megfelelő volt, akkor bármely más, ugyanolyan méretű termék is megfelelő lesz?

Nem. Minden terméknek megvan a saját egyedi mérettáblázata, amelyre mindig figyelnie kell. A termékméretek nem egyformák, és gyártónként eltérőek lehetnek.

14. Kaphatok további információkat egy termék méreteiről, amelyek nem szerepelnek a mérettáblázatban?

Természetesen. Ha méretekre van szüksége pl. a lábszárszélességhez vagy az ujjak szélességéhez, csak vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal: / 531 149 531 kontakt@modneduzerozmiary.pl / 531 149 531, és külön az Ön kérésére kimérjük

15. Feldolgozzuk az egyedi megrendeléseket?

Nem. A kínálatunkban szereplő termékek külső gyártóktól származnak. Nem rendelkezünk saját varrodával , ezért nincs befolyásunk a bemutatott modellek hosszára, szélességére vagy színére.

16. Mennyit kell várnom egy olyan méretre, amely jelenleg nem áll rendelkezésre?

Nem minden termék érhető el mindig a gyártótól. Ha nagyon érdekli egy adott modell, kérjük, hívja a forródrótot, és érdeklődjön, hogy lehetséges-e még visszahozni: 531 149 531.

17. Mennyi ideig tart a visszatérítés?

A visszaküldött termék árának visszatérítése a csomag beérkezésétől számított legfeljebb 14 napon belül történik. A postai úton történő visszaküldés esetén a határidő meghosszabbítható.

18. Férfi- és gyermekruhákat is kínálnak?

Nem, a Modne Duża Rozmiary üzlet csak 44-64-es méretben kínál női ruhákat.

19. Külföldre is szállítunk?

Igen. Az országok és a nemzetközi szállítási költségek listáját itt találja https://modneduzerozmiary.pl/pl/content/1-dostawa

20. Kaphatok számlát a vásárlásomról?

Igen, kérjük, rendelése leadása után e-mailben adja meg számlaadatait.
<> <>